Lista de Resultados - Títulos con Materia : MARKETING - ADMINISTRACION
Lista de Resultados - Títulos con Materia : MARKETING - ADMINISTRACION

Hay 106 Resultados.

< Ant.
Saltar página: 1 2 3 4 5 6
1.  Assessing the total financial performance impact of brand equity with limited time-series data
Mizik, Natalie
En: Journal of marketing research JMR, Vol. 51 no. 6 (Dec 2014) Journal of Marketing Research, JMR, 691-706 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
2.  Authenticity is contagious: Brand essence and the original source of production
Newman, George E.; Dhar, Ravi
En: Journal of marketing research JMR, Vol. 51 no. 3 (Jun 2014) Journal of Marketing Research, JMR, 249-269 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
3.  Better not smile at the price: The differential role of brand anthropomorphization on perceived price fairness
Kwak, Hyokjin; Puzakova, Marina; Rocereto, Joseph F.
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol. 79, no. 4 (Jul 2015) Journal of marketing, 56-76 páginas
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
4.  Beyond Fungible: Transforming Money into Moral and Social Resources
Bradford, Tonya Williams
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol 79 no. 2 ( Mar 2015) Journal of marketing, páginas 79-97
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
5.  Bringing "place" back in : Regional clusters, project governance, and new product outcomes
Tracey, Paul; Heid, Jan B.; Bell, Simon J.
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol. 78 no. 6 ( Nov 2014) Journal of marke, 1-16 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
6.  Broadcasting and narrowcasting: How audience size affects what people share
Barasch, Alixandra; Berger, Jonah
En: Journal of marketing research JMR, Vol. 51 no. 3 (Jun 2014) Journal of Marketing Research, JMR, 249-269 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
7.  BYOB: How bringing your own shopping bags leads to treating yourself and the environment
Karmarkar, Uma R.; Bollinger, Bryan
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol. 79, no. 4 (Jul 2015) Journal of marketing, 56-76 páginas
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
8.  Cause marketing effectiveness and the moderating role of price discounts
Andrews, Michelle; Luo , Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol. 78 no. 6 ( Nov 2014) Journal of marke, 1-16 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
9.  The Chief Marketing Officer Matters!
Germann, Frank; Ebbes, Peter; Grewal, Rajdeep
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol 79 no. 3 ( May 2015) Journal of marketing, páginas 1-22
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
10.Ver imagen completa ¿Cómo le hago para vender más? : mercadotecnia en 6 pasos (2012)
Ibarra Valdés, David
ISBN: 9789681854706
Ejemplares: 2
Libros
Impreso - LibrosAdicionar a la Canasta
11.Ver imagen completa Cómo participar en ferias comerciales (2017)
Peña Andrés, Cristina
ISBN: 9788416171484
Ejemplares: 1
Libros
Impreso - LibrosAdicionar a la Canasta
12.Ver imagen completa ¿Compras con el corazón o el cerebro? : Neuromarketing, Sensory y Neuromanagement para mujeres y hombres curiosos (2016)
Misiego, Francisco; Morena de la, Alexia
ISBN: 9789587625332
Ejemplares: 2
Libros
Impreso - LibrosAdicionar a la Canasta
13.  Contingent match incentives increase donations
Anik, Lalin; Norton, Michael I.; Ariely, Dan
En: Journal of marketing research JMR, Vol. 51 no. 6 (Dec 2014) Journal of Marketing Research, JMR, 691-706 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
14.  Cool scent of power: Effects of ambient scent on consumer preferences and choice behavior
Madzharov, Adriana V.; Block, Lauren G.; Morrin, Maureen
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol 79 no. 1 ( Jan 2015) Journal of marketing, páginas 83-96
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
15.Ver imagen completa Curiosidades del marketing : qué nos revelan las investigaciones de mercado más reciente (2014)
Pina Pérez, José Miguel
ISBN: 9788436831009
Ejemplares: 1
Libros
Impreso - LibrosAdicionar a la Canasta
16.  Customer complaints and recovery effectiveness : A customer base approach
Knox, George; van Oest, Rutger
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol 78 no. 5 ( Sep 2014) Journal of marketing, 1-23 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
17.  Customer orientation structure for internet-based business-to-business platform firms
Chakravarty, Anindita; Kumar, Alok; Grewal, Rajdeep
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol 78 no. 5 ( Sep 2014) Journal of marketing, 1-23 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
18.  Decomposing the impact of advertising: Augmenting sales with online search data
Ye , Hu; Du, Rex Yuxing; Damangir, Sina
En: Journal of marketing research JMR, Vol. 51 no. 3 (Jun 2014) Journal of Marketing Research, JMR, 249-269 p.
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
19.  Developing donor relationships: The role of the breadth of giving
Khodakarami, Farnoosh; Petersen, J. Andrew; Venkatesan, Rajkumar
En: Journal of marketing / American Marketing Association, Vol. 79, no. 4 (Jul 2015) Journal of marketing, 56-76 páginas
Artículo de RevistaAdicionar a la Canasta
20.Ver imagen completa Dirección de marketing (Décimo quinta edición) (2016)
Kotler Philip; Lane Keller, Kevin, 1956 -; Pineda Ayala, Leticia Esther; Amador Araujo, Lourdes
ISBN: 9786073237000
Ejemplares: 7
Libros
Impreso - LibrosAdicionar a la Canasta
< Ant.
Saltar página: 1 2 3 4 5 6